'Actieve' ontvangst

De kwaliteit van de dialoog met betrekking tot het 'actieve' ontvangstproces voor uw wagen brengt heel wat voordelen met zich mee.

'Actieve' ontvangst
'Actieve' ontvangst

Wanneer u uw wagen voor onderhoud of herstelling moet binnenbrengen in een Škoda-garage, kan uw concessiehouder u een 'actief' ontvangstproces voorstellen. Dat bestaat erin uw wagen in uw aanwezigheid en bij de wagen zelf in ontvangst te nemen, hetzij op een speciaal daartoe voorziene 'directe' ontvangstzone binnen de garage, hetzij buiten de garage, op de parking.

Een betere dialoog met betrekking tot het 'actieve' ontvangstproces voor uw wagen brengt heel wat voordelen met zich mee:

  • nauwkeurigere formulering van de gewenste herstellingen.
  • identificatie van de nodige wisselstukken en/of herstellingen die anders mogelijk niet aangegeven en besproken worden. Zo hoeven we u niet op te bellen om uw akkoord te vragen voor bijkomende, onvoorziene werken.
  • meer transparantie en dus meer vertrouwen.
  • minder bijkomende werken die ertoe kunnen leiden dat de wagen langduriger geïmmobiliseerd blijft in de werkplaats of dat hij later opnieuw moet worden binnengebracht.

Aarzel dus niet om bij het maken van uw afspraak een 'actieve' ontvangst bij uw wagen aan te vragen.