Customer Care

Ieder van onze klanten telt

Als invoerder van de merken van de Volkswagen-groep in België stelt D'Ieteren Auto alles in het werk om de software van de door Dieselgate getroffen motoren te updaten.

Intussen werden in onze werkplaatsen al meer dan 200.000 updates met succes uitgevoerd. Zowat 75% van de betrokken klanten in België gaf een positief gevolg aan onze oproep en daar willen wij hen van harte voor bedanken.

De overige 25% van de klanten zijn reeds persoonlijk per post aangeschreven. Wij nodigen hen uit om zo snel mogelijk een afspraak te maken bij de officiële verkooppunt van hun keuze. De technische interventie, die minder dan een uur in beslag neemt, is volledig gratis en heeft geen enkele impact op de prestaties van het voertuig.

Voor alle bijkomende informatie kunt u terecht op de website www.customercare.dieteren.be of kunt u contact opnemen met de Diesel Hotline op het nummer 02/754 02 73, waar onze medewerkers hun uiterste best doen om al uw vragen te beantwoorden.

Wij bedanken u voor uw trouw en blijven ons onafgebroken inzetten om uw vertrouwen te herwinnen.

Omdat iedere van onze klanten telt.

De dieselcampagne gaat over veel meer dan motoren alleen. Ze draait om elke klant. Daarom hebben we tot nog toe wereldwijd al meer dan 600.000 ŠKODA’s geüpdatet.

En dat is nog niet alles. We zijn intussen blijven ontwikkelen, testen en controleren. Al onze technische ingrepen werden na grondige tests goedgekeurd door het Vehicle Certification Agency in het Verenigd Koninkrijk. Dat betekent dat we de technische ingrepen in elke betrokken ŠKODA-motor kunnen toepassen.

Neem contact op met ŠKODA

Alle ŠKODA-klanten met voertuigen waarvoor de technische maatregelen zijn goedgekeurd, werden reeds uitgenodigd om de ingreep te laten uitvoeren.

Als u in een oogopslag wenst na te gaan of uw specifieke wagen in aanmerking komt voor de technische ingreep, kunt u daarvoor terecht bij onze ‘VIN Checker’ op de volgende link:

Als de ‘VIN Checker’ bevestigt dat uw wagen in aanmerking komt voor de technische ingreep, willen we u vragen contact op te nemen met een erkende ŠKODA-partner om zo snel mogelijk een afspraak te maken.

De ingreep duurt een halfuur tot een uur naargelang de hoeveelheid werk en is uiteraard gratis voor u. Graag vragen we uw begrip voor het feit dat de actie iets langer kan duren vanwege organisatorische redenen die te wijten zijn aan het operationele proces. Om ongemakken te voorkomen, zal ŠKODA u indien nodig gratis een geschikt alternatief vervoermiddel aanbieden op basis van uw behoeften en zolang er aan uw auto wordt gewerkt.

U kunt ook een van de volgende opties gebruiken om contact op te nemen met ŠKODA:

  • Via onze website D'Ieteren Auto Customer Care
  • Door de ŠKODA Diesel Hotline te bellen op het nummer +32 (0)2 754 02 73 (maandag – vrijdag: 8u00 – 18u00u) We danken u voor uw geduld en loyaliteit aan ons merk.

Staat uw vraag er niet bij? Kijk aan onze FAQ

Voor meer informatie en antwoorden kunt u onze FAQ raadplegen op de D'Ieteren Auto Customer Care website of de ŠKODA Diesel Hotline bellen op het nummer +32 (0)2 754 02 73 (maandag – vrijdag 8u00 – 18u00).